ТРАКТОРИ LINDNER – МОДЕЛ LINTRAC Икономичен, ефективен и адаптивен
Моделът Lintrac е първият стандартен трактор със завиващ заден мост и с безстепенна варио кутия. Отличен избор за фермери, които искат да комбинират в една машина трактор за косене в наклонени терени и трактор за животновъдството, с челен товарач. ZF безстепенната вариотехнология, комбинирана с практически лесна концепция за управление от Lindner, превръщат ефективната работа в удоволствие.
До началото на 2018 г. в серията Lintrac австрийският производител предлагаше модела Lintrac 90, но от средата на годината в серийно производство влезе и новият модел от серията – Lintrac 110. Модела е компактен и маневрен, изключително подходящ за планинско и пасищно земделие, лозарство и овощарство, както и в помощ на горските стопанства. Максималното допустимо общо тегло на Lintrac 110 е 8 тона, с полезен товар от около 3,5 тона, което прави машината универсална и предпочитана при комбинирани работни операции.
Отличната маневреност на серията Lintrac е постигната благодарение на управлението на четирите гуми, и голямата стабилност при работа в наклон, с оглед ниският център на тежестта - под 850 мм. Други основни предимства на този модел са високия капацитет на предната навесна система, отличното сцепление при транспорт и работа в полето, двигателят е икономичен и мощен, а управлението изключително лесно, с LDrive подлакътник. Задният ВОМ е с 4 вида обороти и работи при 430/540/750/1000 оборота, когато е нобходимо.
МАКСИМАЛНО ЕФЕКТИВЕН
Тайната на ефективността е в безстепенната варио кутия TMT09/11, която се основава до голяма степен на механичната мощна трансмисия. Многостопенната Power Shift трансмисия е допълнена от ефективен и икономичен 45 см. хидростат.
ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ГЪВКАВ И АДАПТИВЕН
Дори без управляем заден мост, Lintrac е много маневрен. Причина за това е компактното междуосово растояние и 52° ъгъл на завиване. По този начин трактора достига диаметър на завиване от 9.5 м. Когато е налично и управлението на четирите колела, модел Lintrac достига сензационния диаметър на завиване под 7 м. Задните гуми завиват до 20 градуса.
Lintrac е лесен за управление с мутифункционалния подлакътник LDrive
С LDrive подлакътникът контролирате всички функции бързо, лесно и удобно. За 4х4, блокаж на диференциала, cruise control, пълзящи скорости, подаване на газ, както и разнообразните режими на управление, всичко е удобно разпределено с бързи бутони за избор.
Мощен и лесен за управление
Двигателят е 3.4-литров Perkins, турбо-дизел, с мощност от 102 к.с. за Lintrac 90 и 113 к.с. за Lintrac 110. Той развива огромен въртящ момент от 420 Nm при 1400 оборота, със стъпково увеличение на въртящия момент от над 40%. Тези характеристики гарантират отлично представяне както в наклонен планински терен, така и при работа в полето. В съчетание с TMT кутията, двигателят може да работи при намалени обороти и поради тази причина е изключително икономичен.
Панорамна кабина – оптимална видимост във всички посоки
Комфортът на водача е осигурен със седалка с въздушно окачване. В опасни ситуации е важно да намерите бутоните и лостовете в кабината бързо. Затова в Lintrac всички бутони са леснодостъпни и логически разпределените. I.B.C. мониторът е цветен дисплей, с дистанционен контрол от подлакътника, което позволява на водача да стои винаги в максимално удобна работна позиция.
Високопроизводителна хидравлика BOSCH
Lintrac работи с аксиално бутална помпа, която контролира хидравличния дебит с до 88 л/мин, а при необходимост опционално до 100 л/мин. Така необходимото количество масло е осигурено, а загубите на мощността са елиминирани. Могат да се използват до 5 EHS хидравлични функции с контрол на дебита. Както всички Lindner машини, така и Lintrac има отделно захранване с масло за работната хидравлика /управление и кутия/.
Оборудван с четири режима на силоотводния вал (ВОМ)
Предна навесна система на модел Lintrac е с EFH (електронен контрол на навеса) се предлага за монтаж към шасито или на предния мост. С EFH компенсацията на теглото, дори в трудни терени, се постига равномерно косене – при скорост на движение до 17 км/ч. Благодарение на усиленото шаси, модела може да се използва с челен товарач и със странични инвентари. Задната навесна система, с до 3500 kp повдигаща мощност, се предлага с EHR контрол и функция демфериране. За по-голямо удобство ВОМ и задният навес могат да се управляват и от бутоните на калника.
Lintrac 110 & TracLink Пилот – напълно автоматизирани функции за управление
Модела Lintrac 110 e първият трактор, напълно подготвен с независими автоматизирани функции за управление с иновативен модул. Камерите, GPS приемника и всички сензори монтирани на машината могат да бъдат управлявани дистанционно. Все още няма създадена правна рамка за напълно автономно шофиране и автоматизирано управление на машините, но компания Lindner заедно с ZF Friedrichshafen вече разработи и приложи интелигентни системи и е готова за утрешният ден. Какво ще бъде ако трактора можеше да знае маршрута и автоматично да работи в полето? Как един безпилотен трактор може автоматизирано да повтори следите на трактора пред него? И в допълнение – как трактора може да разпознава опасностите по време на работа и своевременно да реагира? Всичко това може да научите в следващите броеве.
Фирма „Универсал-НВГ“ ООД е официален вносител за България на австрийският производител LINDNER. Повече информация за цялостното портфолио от продукти на фирма „Универсал-НВГ“ може да получите на тел. 0889 231012